Belgrade places #9: Mosaique Casa



Često zaboravljamo da ugađamo sebi, ostavljamo to za  neke „bolje“ i „druge“ dane, koji ko zna kad će doći. Možda shvatanje važnosti toga da je svaki dan baš onaj kada treba nekom sitnicom sebi ugoditi. A nekim drugim danima, to bi mogla biti nešto veća „sitnica“. ☺
Jedan od tih dana je ovaj, koji sam provela u fantastičnom domaćinstvu Mosaique Casa. 
Imaju prirodni bazen, a pored toga i fantastičan enterijer i eksterijer. Ovo srpsko tradicionalno domaćinstvo pretvoreno je u ugostiteljski objekat, od strane dvoje srpskih rumuna, Tibi Deheljana i Dajane. 
Možda se more ne može ničim zameniti, ali hej, zašto ne pokušati?



Ono što je mene oduševilo je spoj modernog i tradicionalnog, kao i savršen sklad ova dva elementa prilikom uređenja Mosaique Case. Pored bazena, na raspolaganju su i prenoćišta, ali i domaće pivo i fantastična kuhinja (naš izbor nije previše avanturistički: sendviči sa piletinom, mada dovoljno ukusan da bismo mu se vratili☺).

Naravno, gde bez nekog štiva za čitanje? (Pričam ja koja čitam Džona Loka za fakultet.)
Julski broj ELLE-a sa Katom Ivakić na naslovnici je mala revolucija, pa sam želela tome da doprinesem! ☺



Možda i najbolji deo cele ove ideje jeste skladnost elemenata prilikom uređenja. Baš ona odaje utisak smirenosti i doprinosi poboljšanju atmosfere, a samim tim i poboljšanju vašeg raspoloženja.

I za kraj jedan moj mood, jer, što da ne?


Mosaique se nalazi u Ovči, nastavlja se pravo nakon skretanja za Ovču dokle vas put vodi (pa kad vidite sa leve strane broj 77, eto tu ste!). Lokacija je: Mihajla Emineskua 77.
Još informacija:
Dnevna karta/ulaz je 600 dinara, radnim danima i 1000 za vreme vikenda.
Kako je broj ljudi ograničen, potrebno je najaviti se pre dolaska.
Za više informacija i fotografija, pratite njihov instagram: @mosaiquecasa

♡ Nađite me: 
instagram @danijela.girly.world 
(moj ,,lični'': @kompletan.andjeo)
mail: girly.world452@gmail.com


1 comment:

  1. Simpatično mjesto. Svima nam dobro dođe odmor od svega, pogotovo u ovoj godini. :)

    Savršen nered

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)