Šta sve čuješ kad sediš sam u kafiću?




Neverovatno šta sve stigneš da čuješ i saznaš dok sediš sam u kafiću... Uspela sam da čujem gospođicu koja je očigledno živela u Kanadi pa je zaboga toliko dugo bila odsutna da priča mešani engleski i srpski. Nećemo komentarisati kako to zvuči. S druge strane, krajičkom oka gledam  ljude koji prolaze ispred kafića. Oduševljavam se što me niko ne gleda čudno što sedim sama sa laptopom, pijem kafu, kuckam nešto i s vremena na vreme zapisujem na iscepani papir iz sveske jer sam zaboravila svoj lepi planer.. Ustajem par puta da zatvorim vrata jer sedim baš pored njih ali ni svež vazduh mi ne smeta, lepo je vreme. Lažno ili pravo proleće, nije bitno dok god je napolju idealna 14-stepena temperatura napolju. Stigla sam i da saznam za predstavu u BDP-u pod nazivom ,,Crna kutija’’. Slična filmu kojim sam oduševljena, Savršeni stranci, gde telefon počinje  da odaje tajne njegovih korisnika... Šta se dešava kad crna kutija počne da otkriva tajne?

A šta se tek dešava kad više od jednog popodneva provedeš u kafiću? Koliko priča i informacija možeš da se naslušaš? Je li brojivo?

♡ Nađite me: 
instagram @blog.girly.world (moj ,,lični'' --> @kompletan.andjeo)
mail: girly.world452@gmail.com


facebook: https://www.facebook.com/girlyworld07
youtube: D & A channel


5 comments:

  1. Sjajna slicica za ovaj post!Sto se tice zene iz Kanade mogu da je razumem jer imam rodjake koji zive tamo i dolaze jednom godisnje u Srbiju i i dalje mesaju ili im je tako lakse,a sto vise pisem,citam,slusam ili gledam seriju na engleskom i meni se to desava,ali ne smeta mi jer jako volim taj jezik,cak i sa drugaricama pricam nekad na njemu :)

    Zadnji post:


    https://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2019/02/fire-walk-with-me-indication-of-twin.html

    ReplyDelete
  2. Post mi se jako dopao, jer je kratak, a opet zanimljiv i drugačiji od onoga što sam dosta čitala. I inače, mislim da ima čari u trenucima koje provedeš sam, ne samo u kaafiću, već i uopšte. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  3. Ahh koliko opustajuc post. Ti imas jedan od onih estetika blogova, koji nekako uvek uspeju da me obore s nogu svojom jednostavnoscu i genijalnoscu. Takav je bio i recimo Sofijin kutak, ali je ona prestala da pise pre neku godinu, mada se ja i dalje vracam na njene postove s vremena na vreme. Sve u svemu, divan post i divna tema ❤

    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Kaaako lijepo pišeš...prije sam pratila tvoj blog, možda se i sjećaš iCat bloga..Pa otvorila sam novi... i gledala sam ko je ostao sve od starijih blogera, i vidjela tebe, tako da mi je baš drago...Iskreno ja najviše primjetim stvari kada sjedim sama u kafiću,i baš tad primjetim raznolikost u svijetu, zato mi je baš zanimljiva ova tvoja tema... mislila sam da niko to ne primjeti osim mene, ali ima nas još, i baš si se super sjetila to da opišeš.

    prvadamarusije.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odlican je post, cesto sjednem sama na kavu i nekako znam imati osjecaj da stalno netko cudno gleda ili komentira to sta sam sama na kavi iako podsvjesno znam da se to ne desava i da nisu dosli komentirati nekoga. Vplim sjesti sama i uzeti neku knjigu.

    https://beautybydorotea.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)