Tajna čiste kože: sapun od kozjeg mleka


Kada govorimo o tinejdžerskim godinama, znamo glavna obeležja ovog doba: nagle promene raspoloženja, ali i tela, bubuljice, leptirići u stomaku, sazrevanje...
Otkriću vam svoju tajnu, odnosno proizvod koji se ispostavio kao najkorisniji u borbi protiv nečistog lica.


 Jedno vreme sam bila zaista opsednuta svakom bubuljicom koja mi se pojavi na koži, toliko sam je predstavljala u svojoj glavi većom nego što ona zaista jeste da je mama kupila nekoliko različitih proizvoda kako bih ih se konačno rešila i prestala da zvocam po kući. Sećam se da sam koristila neku belu kremu koja se osuši pa postane mat (kako se to sad moderno kaže), a stavljala sam je najčešće na čelo jer je to bila problematična zona. Sećam se, takođe, da me svrbela koža i lice svaki put kad je stavim – valjda je sasušivala bubuljice. Ne bih rekla da je bila bogznakakav čudotvorac u mojoj ,,borbi'' (a zaista nemam problematičnu kožu, sem ponekad koje bubuljice). Koristila sam i neku mast koja navodno pomaže u borbi s tim čudovištima, ali sve čega se sećam je da mi je samo ,,izvlačila'' gnoj – znači nikakva posebna pomoć.


I onda sam se iznervirala. Konačno prestala sve od toga da koristim. Prešla samo na sapun. I ispostavi se da je to najbolji tretman za moje lice.
Neko iz porodice mi je preporučio sapun od kozjeg mleka, pa sam tako počela da ga koristim.
Večernja nega se sastoji od ovoga: skidam šminku (najčešće Dove sapunom), zatim operem lice kozjim sapunom i namažem kremu. Ništa preterano, sasvim lagana rutina, a pokazuje se vrlo delotvornom!


Još jedan veliki plus ovih sapuna je što koštaju svega 100-120 dinara!
Postoje različiti tipovi, za razne tipove kože. Pronađite sebi koji vam odgovara i pokušajte s (n)ovom rutinom!


Javljajte mi utiske. :)


7 comments:

  1. Verovala ili ne, ovo je i moja rutina! Koristim sapun od kozjeg mleka još od osnovne jer mi baš odgovara. Najbolje od svega je što postoji toliko vrsti da se ne možeš odlučiti koju ćeš. Trenutno ih imam 4 ali druge su marke, ne sećam se tačno koje. Omiljeni mi je sa lavandom definitivno! Odličan i vrlo koristan post! :) ♥ ♥


    Milk and Honey?

    ReplyDelete
  2. Izvanredan post, draga. Nisam koristila od kozijeg ali jesam od kamilinog i zaista je odličan. Mnogo manje pjeni u odnosu na druge sapune ali je savršen za problematičnu kožu.

    Želim ti srećnu i uspješnu 2018. :*

    ReplyDelete
  3. Moracu da probam i ovo, sudeci da imam sto nekih preparata koji ne rade nista. Nemam sta da izgubim, a kad vec kazes da je dobro, definitivno cu isprobati 😊😊❤

    Novi post----
    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Odličan post i korstan prije svega. Mnogo osoba mi je hvalilo sapun od kozijeg mlijeka, ali ga nikada nisam isprobala, međutim sad vidim da ću to morati kupiti i početi koristiti što prije

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  5. Ja u posljednje vrijeme imam problema sa bubuljicama pogotovo zbog problematične T-zone. Čula sam za sapun, ali nisam još probala. Hvala ti na preporuci.

    The Black Petunia

    ReplyDelete
  6. Ja koristim sapune Zeljković od kozjeg mleka i u fazi sam testiranja, ali mogu reći da su zaista dobri. Ako te zanima možeš videti post na mom blogu i saznati nešto više o njima. :)

    The Fashion Spell | VLOG: Božić u Rumuniji
    Winter Double Spell INTERNATIONAL GIVEAWAY

    ReplyDelete
  7. u principu ne koristim sapun ali ovaj bih probala!
    Moj poslednji video mozes pogledati ovde https://www.youtube.com/watch?v=LrRiR-XRQeU
    i moj blog https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)