Preporuke za novogodišnji poklon



Niste još uvek pronašli savršen poklon za drage osobe? U stisci ste sa vremenom i novcem? Maaaa nema brige, tu sam ja da vam pomognem oko izbora i inspirišem vas sa nekoliko ideja.
Ove godine, moram da se pohvalim, puna sam ideja za poklone. I to čak bez Pinteresta (koji i nije aplikacija/sajt koji mnogo koristim, da budem iskrena).
Nemojte se čuditi neobičnim nazivima koje ću davati svojim poklonima, delivši ih na kategorije. To sam, ipak, samo ja. :)



savet plus: za potpuni ugođaj i inspiraciju, pustite ovu plejlistu



#1. Kreativnost na delu




Sjajna ideja za poklon krije se u brendovima poput Škrapca (valjda sam pravilno izvršila glasovnu promenu???). Pogledajte njihovu ponudu na sajtu i kažite da nije fora pokloniti nekome nešto ovako?
Škrabac sajt <--- klik




#2. Umetnik


Svi imamo tog jednog umetnički nastrojenog prijatelja. Hm, dodaću ipak: bar jednog. Za takav tip ljudi, idealan poklon bi bilo nešto što se tiče upravo njihove strasti - umetnosti. Poklonite im pribor, planer, svesku sa praznim stranicama. Vodene boje, tempere, akrilne boje... Šta god vam padne napamet od pribora za likovno izražavanje!

#3. Šminkerka



Malo iz šale kažem šminkerka, no ukoliko znate da osoba voli da se šminka i ima sklonost ka tome - šta se premišljate više! Iako ima tonu šminke, ona vam nikada neće reći da je to previše. Takvi su oni. Šminkeri. (Pričam iz iskustva, sestra mi je takva!)
*Dodatak: Revolution paleta za konturisanje košta oko 1300 din u Alexandar Cosmetics-u, probala sam je i sjajna je - preporuke od mene! Takođe, Avon Mark tečni ruž je odličan.)



#4. Set(ovi)


Ako vas ipak mrzi da sami sklapate poklone, nema brige! Dm i Lilly imaju odličnu ponudu i na rafovima sa različitim dekorativnim i preparativnim setovima. Cene se kreću od oko 400 do 1000-2000 dinara.
L'Oreal set je na akciji: 980 dinara (a ova dva proizvoda inače odvojeno koštaju: 700 i 900 dinara, čista matematika, računajte pa vidite šta se više isplati! :D)


#5. Poklon koji govori ,,volim te''



Kako sam samo originalna u ovom kategorisanju poklona! Ali, budimo realni: crvena boja asocira nas na ljubav. Dopada mi se da kombinujem deliće poklona po bojama, tako da se ovaj poklončić sastoji iz nekoliko delova.
Sastojci za jedno cozy veče. Ko bi odoleo?!


#6. Hedonista paket (knjige + CD)



Knjiga će, po mom mišljenju, uvek i zauvek ostati jedan od najboljih poklona koji nekome možete darovati. Pa još ako je neka odlična, a u kompletu upotpunjena CD-om omiljenog izvođača - pun pogodak!



Šta vi poklanjate svojim najbližima ove godine?
Da li su vam preporuke pomogle u odabiru?

Izvrsna stvar kod ovog posta i preporuka je ta što vam je sve lako dostupno: drogerije, knjižare, pijaca. Nemojte da budete lenji, jer

sreća je u davanju.





13 comments:

  1. Draga, pokloni su odlične i sigurno ćeš razveseliti sve koji će to dobiti! Svi pokloni su mi odlični, pogotovo oni za šminkeru haha i knjiga Med i mlijeko. Fotke su također super♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ReplyDelete
  2. Odavno nisam bolji post vidjela. Oduševljena sam prijedlozima, i mislim da sam pronašla savršen poklon za sebe hahah, a to je definitivno knjiga Med i mlijeko. <3
    Sretni praznici


    everydayema.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Divan post, a ideje su fenomenalne! Knjige i šminka su uvek pun pogodak, i često ih poklanjam, dok CD nikako nisam imala na pameti, a evo, oči mi doslovno ostaše na njemu.. Obožavam Lanu Del Rey *____* ♥


    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/12/holiday-to-do-list.html

    ReplyDelete
  4. Ovo je odličan post. Mnogo mi se dopada i mislim da su odlični pokloni za Novu godinu. Svakako si mi dala dosta prijedloga za poklone ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  5. Ajooj, ovo je predobro! Prvi predlog je skorz interesantan i baš me je onako nasmejao s tim da mi je favorit mejkap. Jer šta ćeš, tipično žensko. :D Stvarno divne ideje. Obožavam tvoju kreativnost.

    Promenila sam ime i link bloga. Ovde još uvek Ana sa nekadašnjeg bloga Ana' s blogger life.

    ReplyDelete
  6. Da se razumemo, ove godine sam kupovinu poklona ostavila za zadnji cas (toliko zadnji da ih jos nisam kupila), a niti sam imala neku inspiraciju ovih dana, tako da mi ovakvi postovi sada dodju bas pun pogodak 😊. Mislim da je definitivno lakse ljudima koji kupuju meni. Ja ili hocu gustera (kameleona, iguanu, zelembaca) ili, sto ti kazes, knjigu. Sa tim kod mene ne moze da se pogresi 😂.
    Odlican post, kao i uvek ❤💕

    Novi post na ---
    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  7. Sjajne preporuke! Jednostavno i svima pristupačno! Baš mi se dopada!
    Inače, oduševljena sam tvojim blogom u celosti u poslednje vreme. Baš se primeti koliko radiš na njemu i koliko se trudiš oko tema i samih postova. Zadovoljstvo je čitati ga. Samo tako nastavi. :**

    ReplyDelete
  8. Lovely post your blog is so great!! Would you like to follow each other? I'm already following you :)
    Please visit me here:
    kelseylovescosmetics

    ReplyDelete
  9. Predivan post i predivne ideje. Dopada mi se što si nekako sve razdvojla po tome ko šta voli. Ja , lično bih se najviše obradovala ovom ''volim te'' poklonu jer je presladak. Baš mi je drago što si napisala ovakav post i koristila svje fotografije

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  10. jako lepe ideje meni je sminka uvek super poklon :)
    Na blogu je moj novi post, u pitanju je recenzija zaful jakne <3 https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Na Sajmu knjiga, ali se ne sećam koji je štand bio. Znam da je koštala 700 din :)

      Delete
  12. Odličan post, draga.

    Baš si fino izdvojila različite poklone za svaki tip osobe, savršenstvo.
    Sve pohvale.

    Srećna nova 2018.godina. :)

    Amaterska Umjetnost ♡

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)