GIVEAWAY!!! ♥



Moram svima da vam se zahvalim što čitate moje postove, što posvećujete vreme mom blogu, što vas zanimaju teme o kojima ja pišem... Hvala vam do neba!!!
Za mene je stvarno veliki uspeh što imam preko 100 čitalaca! Iii, idemo u nove pobede! :D
Spremila sam vam neke sitnice, ništa posebno. Ali ipak, sve sam kupila od svog džeparca i nadam se da vam se dopadaju nagrade.
Još uvek nisam ostvarila nikakvu saradnju sa nekim brendom, ali kada se to desi u nekom od narednih giveaway-a tj darivanja ću ubaciti neku nagradicu od tog partnera. ☺


Evo još par slika nagrada:







Šta dobija pobednik:
- essence sjaj za usne glossy lipbalm
- Nivea maska za lice za suvu kožu (ukoliko nemate suvu kožu, prosledite je nekom ko ima)
- dva Golden Rose Color expert laka za nokte











Napomena: Sva četiri proizvoda će osvojiti jedan čitalac.


PRAVILA:
1. Morate biti član mog bloga (sa leve strane imate gadžet za to).
2. Lajkujte fejsbuk stranicu ovog bloga ovde.
3. Ostavite mi email adresu u komentaru.

P.S. Ako nemate fejsbuk, preskočite drugi korak. Mada možete lajkovati i sa prijateljevog fb profila. :)
Pobednika biram preko randoma. Znači, nasumično. Svi imaju jednake šanse.

Pravo učešća imaju svi koji žive u Srbiji. Žao mi je što moram da ograničim, ali poštarina je jako skupa za druge zemlje.




GIVEAWAY TRAJE DO 20. MAJA!
Srećno svima. ❤




78 comments:

  1. Super nagradice!

    fb: Teodora Aćimović
    mejl: onajesve@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Sve sam uradila, tj. u blog sam uclanjena od odavno, i odavno sam lajkovala FB stranicu. :)
    ninavidic17@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Super su poklončići!
    Mejl cu ti poslati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti si broj 3. Važi, ako nećeš ovde pošalji mi na mail: girly.world452@gmail.com

      Delete
  4. Super pokloncici.Inace imam taj sjaj za usne i odlican je.♥
    ksenijalukic79@gmail.com
    Uh u malo da zaboravim da ti cestitam.Zasluzila si toliko citaoca jer ti je blog odlican!♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Lakići su prelepi. Takođe, imam suvu kožu, ova maska bi mi sigurno odgovarala. :)
    E-mail: anjasaveti@gmail.com <3

    ReplyDelete
  6. fb: Jelena S Rogic
    gmail: kolacicjelena@gmail.com

    ReplyDelete
  7. super stvarii♥
    fb: Jelena Dimitrijevic
    email: dimirijevicjelena12345@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Odlicne stvari.Ne mogu da ucestvujem :\
    Ova dva laka za nokte su prelijepi.

    ReplyDelete
  9. Super sve! :*

    Znaš podatke. :D

    ReplyDelete
  10. Ja nemam face. ali sam već član ovog bloga. A evo i adrese:

    mylife21112001@gmail.com

    P.S. Nagrade su stvarno odlične!

    ReplyDelete
  11. Super.
    rakicaca020@gmail.com
    http://blacknailsartsnails.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Nagrade su odlicne
    henonhoso23452@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Pokloni su preslatki. Nazalost nemam facebook, ali clanica sam. Evo mejla: marsapetojevic@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Baš je lepo što si sama kupila poklone,a ne kukaš kako nemaš sponzore :)
    janamusalena@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Nagrade su super!

    lanazarastardoll@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tek sada vidim da je samo za Srbiju! :'(

      Delete
    2. Ako imaš nekog u Srbiji na čiju bih adresu mogla da pošaljem, možeš da se prijaviš. Ako ne, ništa. Žao mi je. :/ <3

      Delete
  16. Nagrade su fantastične! Šteta što je giveaway samo za Srbiju.
    P.S Baš mi se dopada tvoj blog! Predivno pišeš♥♥

    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se sviđa blog ☺

      Delete
  17. Nagrade su baš super.:)

    ladybugstardoll@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Caoo drago mi je da imas preko 100 citalaca na blogu, ja polako idem ka tome :)
    super su nagradice :)
    srecno svima :)
    isidora
    zmajjovina@rocketmail.com

    moj blog:
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Divne nagrade! ♥

    ivancica061@gmail.com

    ReplyDelete
  20. anastasija.aleksic8@gmail.com

    Prelepe nagrade♥

    ReplyDelete
  21. Prelepe nagrade ♥♥
    bezelitenemazivota@gmail.com ♥♥

    ReplyDelete
  22. Fb: Teodora Mladenovic
    mail: teofil.1997@gmail.com

    ReplyDelete
  23. email:popovicbojana626@gmail.com
    facebook: Popovic Bojana

    ReplyDelete
  24. e-mail: milenagligic1606@hotmail.rs
    fb: Milena Gligić

    ReplyDelete
  25. Članica sam bloga (ali trenutno anonimno, jer moram pronaći šifru). Moj mejl je: stojkovicmicamilica gmail
    fejsbuk nemam

    ReplyDelete
  26. Čestitam ti na 100+ čitalaca , zaista si to zaslužila jer ti je blog odličan. Odavno sam se učlanila , stranicu sam sada lajkovala. Tako da sam sve odradila. :)
    Ovu masku odavno tražim jer imam suvu kožu tako da je to još jedan razlog zašto mi se dopadaju svi ovi pokloni. <3
    Srećno svima. :*

    E-mail: milicastanisicms@gmail.com
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Bravo, čestitam! ♥ Poklončići su divni!

    E-mail: compliment.my.brain@gmail.com

    pametnodete.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. jananikolic659@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Uradila sam sve!
    Gmail: isidoradimitrijevic77@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Uradila sam sve!
    Baš bih volela da osvojim!
    Super su ti pokloni!

    e-mail: jellenna8@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Nagrade su odlične, baš mi se sviđaju pogotovo ovi lakovi koji imaju preedivnu nijansu.
    No neću se prijaviti zato jer nisam iz Srbije i želim sreću onima koji su se prijavili :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Žao mi je što ne možeš da učestvuješ, nadam se da će biti druga prilika kada ću moći da šaljem u druge zemlje. :)

      Delete
  32. Uradila sam sve korake! Nagrade su super!

    Moj email - milivlasi@gmail.com
    Blog - justforgirrl.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. ooohhh I want the honey mask and the lip balm! it looks interesting
    followed your blog, hope you'll follow me back;)

    xoxo
    amfiba
    amfiba.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jesam sve, samo sto nemam fejs.
    Sastav24@gmail.com
    nagrade su kul! ♥

    ReplyDelete
  35. Giveaway ti je odlican imam ovakve lakove samo u drugoj boji i samo njih koristim. Svaka cast na zasluzenom velikom broju citalaca.

    http://milicabeautycorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, a da li se ti prijavljuješ za giveaway ili ne? :)

      Delete
    2. Jako bih volela ,ali nisam pitala roditelje ipak sam jos maloletna ostavicu e mail ako mi dozvole

      Delete
    3. Pa retko ko je od ovih učesnica punoletan, ostavi mail ako želiš da uđeš u izbor pa ćemo videti, ukoliko osvojiš nagradu a roditelji ti ne daju da daš adresu - nije problem, izabraću novu pobednicu. Kako želiš! :)

      Delete
  36. Evo me, evo me :))
    Čestitam! :)
    Jao kako divne boje lakovaaaaaa! :)

    kapege23@gmail.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, baš sam birala one najlepše ☺
      Ti si broj 30

      Delete
  37. Great post. Have a nice day.

    www.semsorte.com

    ReplyDelete
  38. preslatki su
    e-mail:nina03stojanovic@gmail.com
    fb:Nina Stojanović

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)