3. BLOGOROĐENDAN ♡


Danas mi je divan dan, divaaaaaan dan, divan daan - mom je blogu rođendan! ☺
30.12. pre tačno tri godine, 2014. napravila sam svoj internet kutak. U početku sam pisala sa drugaricom, u međuvremenu smo videle da to baš ne ide jer ne možemo da se uskladimo.
Danas svaka ima svoj blog: njen je skoncentrisan na knjige (blog: ovde bookstagram:ovde), dok je moj... svaštara. 

Bilo je aktivnih i manje aktivnih perioda, konkretno u 2015. bila sam naaajaktivnija i najposvećenija blogu, fotografisanju, editovanju, pisanju, dok u 2016. najmanje.
Trudim se koliko mogu oko moje internet oaze, važno mi je da ovde ja budem ja. Da sam iskrena, da pišem o onome što me inače zanima, da inspirišem nekog ako uspem, prenesem razmišljanja i utiske. Zato i ne mogu da izaberem jednu temu za svoj blog, jer na njemu ima svega i svačega.
Pošto ga vodim sama, ja - Danijela Nikolić, nema previše čestih postova i tekstova, ali uvek se potrudim oko toga da ono što napišem i islikam bude kvalitetno.
Ne izbacujem postove da bih ih izbacila. Čisto da blog ne bi trpeo. Zaista, ceo ovaj internet bi i dalje tekao i bez mog teksta i bloga, tako da nije u tome caka.
Želim da moj blog napreduje još više, ja uz njega takođe, da ga podignem na viši nivo (šta god to značilo), da ima veću publiku. Da pronađem još ljudi koji razmišljaju slično kao i ja, da naiđem na različite stvari za koje do sad nisam znala, a koje me zainteresuju.

Samo želim da poželim sebi i Girly World-u uspešnu 2018. godinu, punu zdravlja pre svega i sreće!




Hvala vam što me pratite, što čitate šta kucam, što mi šaljete povratne informacije. :)


POBEDNICI NAGRAĐIVANJA:

blog: Nina Stanojević (sa bloga Mellowcent)

instagram: Tamara Veđić

(Zapratite instagram profil bloga: @blog.girly.world, objavih i video izvlačenja)
link ---> ovde

*kontaktiraću obe dobitnice preko društvenih mreža radi slanja poklona*
hvala svima na učešću :) nadam se da će sledeći put odziv biti veći!


13 comments:

  1. IIIII SRECAN BLOGORODJENDAN! Iako mislim da sam ti vec cestitala u nekom postu hahaah. Ali koga briga, cestitki nikad dosta <3

    http://mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma te čestitke u prethodnom postu se ne računaju, danas je pravi! :D

      Delete
  2. AAAAAA srećan rođendan blogu i sve najbolje. Da još dugo provedeš ovdje i da uživaš u svakom danu, pa tako i u pisanju. Takođe, srećna ti Nova godina i da bude uspješna u svakom polju ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  3. Sreaćn blogo-rođendan i još mnogo ovakvih virutelnih proslava a u sjajne postove i dobar sadržaj se ne brinem sigurna sam da će ga biti :)

    ReplyDelete
  4. Biti toliko dugo na blogu i ostati aktivan uopšte nije lako, čestitam ti na tome i na 3. rođendanu bloga. Nadam se da ćeš nastaviti biti aktivna i u 2018.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  5. WOW! 3 godine?! Zvuči kao misaona imenica. :D Ja još ni godinu dana (od prvog posta) nisam proslavila. :D Srećan ti blogorođenadan. Sve najlepše i tebi i tvom blogu želim. :D

    The girl named Ana

    ReplyDelete
  6. Srećan blogorodjendan i da ga još dugo, dugoo slavis. Puno uspeha i sreće u 2018. godini!!

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Srecan blogorodjendan draga moja, jos dugo da nam kuckas postove! P.S. cestitam pobednici!<33

    Dear Miss Modern: Moj prvi fotošuting! | Instagram: @https.katt

    ReplyDelete
  8. Happy new year!
    I really like your blog
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  9. SREĆAN BLOGOROĐENDAN I NOVA GODINA! Želim ti zaista mnogo sreće i u životu i u blogovanju jer je zaslužuješ! Šaljem ti zagrljajee! ♥♥♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2018/01/international-giveaway.html

    ReplyDelete
  10. wow beautifull post darling sound like a awesome blogger congratulate dear thanks for sharing keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    ReplyDelete
  11. Sretan 3. blogorođendan.Stvarno si dugo tu i želim da i tako ostane,da budeš još više aktivnija u ovoj godini!♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  12. Ii srećan blogorođendan 😊❤
    Želim ti mnogo uspeha u narednom blogovanju 💋

    Ukoliko želiš,pogledaj moj blog. Nova sam pa bi mi značilo 💟

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)