#BelgradePlaces #2: Bistro Bien


Jedna sam od onih osoba koja je jako zainteresovana za različite stvari. Obožavam da istražujem, o čemu god da je reč. Od muzike, preko filmova, do lepih kafića i mesta za izlaske. Nije ni čudo što iz tih razloga uživam pišući vam o mestima koja su se meni dopala, a u želji da vas informišem i podstaknem da probate nešto novo – pokrenula sam ovu rubriku.


Mestašce po imenu Bistro bien nalazi se na Dorćolu, u jednom sasvim zavučenom i od javnosti poprilično skrivenom mestu. Zato me i ne čudi što smo drugarica i ja pošle u nameri da pronađemo baš taj kafić (da, ja krenem u grad i tačno znam gde želim da odem – nema kod mene tog efekta spontanosti. Dobro, ima ponekad!), i dok smo razgledale brojeve zgrada, sasvim slučajno nam se pogled zaustavi na jednom kafiću. U tom trenutku se obe pogledamo, nasmejemo i kažemo, maltene istovremeno: ,,Jaoj, što je slatko! 'Ajmo ovde!''. Zatim u tom trenutku shvatimo da je to upravo mesto koje smo tražile. Čudne su te slučajnosti, zar ne?


Ono što me pridobilo u vezi Bistro bien-a je eksterijer, to je ljubav na prvi pogled. Kada prilazite, što se više približavate mestima za sedenje, više vam se otkrivaju slatkoće koje ovo mesto krije. Isprva – to su pametno iskorišćene palete. (Da, one građevinske palete ovde služe kao komforan dvosed!)
Murali na zidovima su još jedan element kojima vredi posvetiti pažnju. I bunar. Da, dobro ste pročitali!




Ipak, nije lepota ovog mesta samo u njegovoj spoljašnosti. Enterijeru je takođe posvećena ista ,,količina'' pažnje koliko i eksterijeru. Slike vam govore više od reči, uživajte u njima. Verovali ili ne, ovi ljudi su vodili računa takođe i o izgledu toaleta. Obratite pažnju!



Adresa: Simina 10
Enterijer/eksterijer: 5/5
Usluga: 4/5
Cene: 5/5


Preporučujem vam da posetite ovo mesto kada budete u prolazu. Dorćol ima sjajne kafiće, tako da možete istražiti neke na teritoriji ove opštine.


4 comments:

  1. Super post i ja jako volim da istazujem. Mesto izgleda predivno.

    Volela bih da bacis oko na moja tri nova posta koji su na blogu.❤
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Ovo izgleda stvarno zanimljivo i vrijedno posjete. Zaista je divno što si odlučila da sve ovo podijeliš sa nama i podstakneš nas da isprobamo nešto novo ^_^

    ReplyDelete
  3. Ajoj predivno mesto, odusevljena sam!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)