MyLife #3: tamni karmini, opsesija Uvodom u anatomiju (i Kumom), Nova godina... ☺



Uh, nedostajali su mi ovi postovi! Već neko vreme nisam objavila nijedan. Baš sam nemarna. :(
Analiziraćemo moju prethodnu nedelju. I ovu pre nje. A možda i jooš jednu pre njih. ☺


Opšte je poznato da je decembar mesec kada se sumiraju utisci iz prethodne godine. Ja sam to uradila u ovom postu.


Prvi put smo mama, sestra i ja same pravile nekoliko ukrasa za jelku. Mogu vam reći da su sjajno ispali. ☺





-Mnogo volim da otkrivam neka neobična mesta u svom gradu. Divan je osećaj prolaziti nekom ulicom, znajući da ti je to prvi put tu, razgledati šta se sve nalazi oko tebe... :)
A usput naiđem i na neka lepa ulična umetnička dela, kako ih ja zovem. :D


1. januar 2016. ♥


Zaljubila sam se u GR mat olovke za usne. Ali  z a lj u b i l a! <3
Istražila sam sve blogove koji su pisali o tim proizvodima i kupila savršenu tamnu nijansu za sebe. Nosila sam je u noći između 2015. i 2016. godine☺ I dobila puno komplimenata.
Evo kako izgleda na meni: (nisam slikala samu olovku)


Zamutila sam sestru jer nema potrebe da ona bude dostupna svima preko mog bloga. Neka ona ostane moj (mali) čuvar! <3
E, da. Još jedna novina. Počela sam da nosim naočare! I baš mi se sviđaju. ☺
P.S. Super sam se provela za Novogodišnju noć. Bila sam kod kuće sa porodicom, i bilo je stvarno sjajno. Ima još slika ali ne želim da post bude zatrpan mojim slikama!☺


-Moja apsolutna opsesija u poslednje vreme je serija Grey's anatomy. Inače imam strah od lekara i bolnice, ali mi uopšte ništa ne smeta dok gledam ovu seriju. Valjda jer se potpuno unesem u priču i likove, pa i zaboravim svoj strah. Jako je zanimljiva :)


Znam da je kvalitet malo lošiji.. Ne zamerite. Bilo je mračno! :D


Shvatila sam i da mi u poslednje vreme baš prijaju neki stariji filmovi. Odgledala sam The Godfather (sva 3 dela), Scarface, Maratonci trče počasni krug, Lajanje na zvezde...
Trenutno jedan od voljenijih glumaca je Al Paćino. Volim da gledam njegove slike kad je bio mlađi☺


Love.☺<3
Prvi deo mi se najviše sviđa!
Pre par dana sam ležala u krevetu i istraživala internet. Naišla sam na mnoge zanimljive sadržaje koji su mi se dopali. Poput Braninog bloga, nekih interesantnih cover pesama, lepih slika na tumblr-u... Delom me je nastavnica likovnog podstakla na razmišljanje o umetnosti, a delom sam ja sama pronašla interesantan ''materijal'' za istraživanje i razmišljanje.


She never looked nice: she looked like art, and art wasn't supposed to look nice; it was supposed to make you feel something.



Otkrića:
Brana's divine world blog
Omiljeni post --> enterijer: DECEMBARSKA ENTERIJER PRIČA: DOM JEDNOG FILMOFILA
                              tekst: Priča o nezrelosti, ljubavi i vinu



Uživala sam u preradi pesme The one that got away, koju u originalu izvodi Katy Perry ☺




Što se tiče muzike, tu je i sajt 8tracks. Znam za njega otprilike 2 godine, ali sam u poslednje vreme počela baaš često da ga slušam. 
Funkcioniše tako što ukucate koji žanr muzike vam trenutno odgovara, i on vam izbaci neke super plejliste sa takvom muzikom. ☺


Zapratite me na instagramuuu☺




Ii eto, to bi bilo to što se tiče ovog posta.
Kako su vama prošle prethodne nedelje? Šta ste radili? ☺
Kako ste se proveli 31. decembra?


35 comments:

  1. Post je odličan.Sviđa mi se način na koji pišeš.I da,mat olovka je predivna.Gdje si ju nabavila? :)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno☺ U parfimeriji u gradu, nije neka određena prodavnica. Tamo gde drže Golden Rose proizvode, tu potraži olovku. Nije ni skupa, 200 dinara. :) <3

      Delete
  2. Naocare su ti mnogo lepe, i stvarno ti divno stoje. Ja ih isto nosim od prosle godine i prvo sam htela da placem a onda kada sam kupila lep okvir i shvatila koliko sam lepsa sa njima, bila sam prezadovoljna. :)

    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. E pa to i jeste bitno, da se sama sebi sviđaš sa naočarama. Mislim da mogu da ulepšaju osobu mnoogo, neko je lepši s njima nego bez njih. Još kad se pronađe odgovarajući okvir.. Ma milina! :D <3

      Delete
  3. odlican post, sretna ti i uspjesna nova godina
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Sjajn post draga♥
    https://ilanna07.wordpress.com/

    ReplyDelete
  5. Divan post draga Danijela <3!Prvi put sam te videla na slici i moram da ti kazem da si prelepa <3!Gledala sam seriju "Uvod u anatomiju" i jedino ta serija mi se svidela a da je takvog tipa,za film "Kum" nemam komentar a Al Pacino mi je oduvek omiljeni glumac.Dobar njegov film ti je i "Miris zene" pa pogledaj ako zelis meni je bas taj jedan od omiljenih :).Sjajno <3!

    Novi post--->perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa puno! Odgledaću i taj u skorije vreme☺ Hvala na preporuci. <3

      Delete
  6. Post je odlicann!! Razmisljam i ja da pravim takve, zaista si me motivisala!! POsei i moj blog!!

    cupcakeslife012.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Tako si lepa! Karmin i naočare ti baš, baš stoje! :)

    Anja's diary

    ReplyDelete
  8. Slatka si♡ inace super post. Ja u zadnjr vreme isto gledam starije filmove. Posteicu blog koji si ostavila. Bas si koristila lep recnik u ovom postu:)
    Novi post kod mene na blogu!

    ReplyDelete
  9. Dobrodošla u porodicu (što se tiče Uvoda u anatomiju)! I ja sam opsednutra serijom negde od 2010. godine i opsesija još nije prošla... Mnogo ti lepo stoji ova boja na usnama, a i naočare ti super stoje. Mnogo si slatka!☺ Srećni praznici!♥

    ReplyDelete
  10. Odlican post!Ja sam pokusala da napravim ukrase za jelku na ovaj nacin,alinisam uspela!
    joxykutak12.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Odlican post! ☺ Naocare su zaista divne i predivno ti stoje.☺❤

    ReplyDelete
  12. Post je stvarno odlican! Nacin na koji pises minse mnogo dopada :)

    Uclanila sam se u tvoj blog, pa ako zelis uzvrati :)
    Inace, novi post na blogu :)
    www.alwaysbehappy11.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Lovely photos ♡

    Have a nice holiday xx Love from Slovakia ~
    ♡ la vie est la petite licorne ♡

    ReplyDelete
  14. Ne znam šta da ti kažem, pročitala sam jedino ovaj post i očarana sam tvojom ličnošću! Mislila sam da su kreativne osobe odavno nestale, a moram da pohvalim i tvoj ukus za serije i filmove:) A da, i muziku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tebi mogu samo da kažem da si mi ulepšala dan i da ti se zahvalim na ovako divnom komentaru! <3

      Delete
  15. Izgledaš prelijepo s naočalama i ružem :)
    I ja sam trenutno opsjednuta s Uvodom u anatomiju/Grey's Anatomy :D

    ReplyDelete
  16. Odličan post :) Sličice su ti odlične :D A ti fenomenalno izgledaš,okvir naočara ti je perfektan,a o tom mat karminu neću ni da govorim... :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Odlican post.Naocare ti super stoje. :)

    http://anonimnadjevojka.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  18. Jako lepo ti stoje naočare! Olovka je prelepa! Posetiću ovaj blog koji si otkrila ☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. These glasses suits you beautifully, Danijela. Gorgeous lipstick. Looks like you had an amazing 2015. Wishing you an even better 2016!!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  20. Super post!Naočale I ruž I odlično pristaju.Pratila sam seriju "Uvod u anatomiju" I jako mi se dopala.Prvi put sam na tvom blogu,i dojam je fantastičan.Izgled blogu je predobar.Učlanila sam se,pa bi mi mnogo značilo kad bi uzvratila.Na mom blogu je Q&A I novi post,pa ga pročitaj I postavi par pitanja.Mnogo bi mi to značilo.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  21. Odlican post!!

    Pogledajte moj blog- idealnolosaje.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Super post i ja obozavam uvod u astronomiju.Opsesija...

    Moj blog:http://michea123l.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  23. zbilja divan post jako mi se sviđa
    ako želiš pogledaj moj zadnji post http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/01/essence-stay-all-day-16h-tekuci-puder.html

    ReplyDelete
  24. odličan post, super ti stoji ruž i ja sebi moram kupiti :D

    http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  25. Ti jako lepo pišeš!!!!!



    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)