Italija 2015 ❤



Pre oko dve nedelje, posetila sam Veneciju i Gardalend. Utisci su neverovatni. Venecija - prelepa! Nešto takvo se viđa jednom u životu. Prepuna je turista, velika gužva na ulicama je jedna od njenih odlika. Na prvi pogled rekli biste da je malo ludo da ljudi zaista žive u gradu koji se nalazi na vodi. Njihova svakodnevica je putovanje brodom (kao kod nas autobusom). Malo ludo, a? :D









Italijani su prelepi. Mislim na muškarce. Na žene nisam posebno obraćala pažnju, ali ono što mogu da kažem za njih je da su elegantne i uvek lepo doterane (i prelepo mirišu haha ☺). Tačno se može prepoznati ko je rođeni Italijan, a ko je turista. Imaju taman ten, dobro se oblače (čak i muškarci u poodmaklim godinama super izgledaju!), urednu kosu, lepe crte lica.. Uf, baš sam ih nahvalila, ali stvarno je tako :D







Njihov jezik mi se takođe dopao. Zvučao mi je melodično i kao da se lako uči, za razliku od francuskog koji mi zvuči jako komplikovano ali i romantično. Prodavci su ljubazni, trude se da vam ugode, nude vam razne stvari, objašnjavaju šta sve imaju u radnji, nasmejani su... To je vrlo lepo iskustvo, razgovarati s nekim takvim. Engleski im nije jača strana, mada ga moraju znati bar malo, kako bi se sporazumevali sa turistima kojih na godišnjem nivou ima nekoliko miliona.


Priča u vezi ovog sata je krajnje interesantna i morbidna. Dvojica muškaraca koji su napravili ovaj sat na neki način su bili kažnjeni za to. Izvadili su im oči kako ne bi više nikada napravili nešto tako lepo.






Čuvene gondole (odnosno gondola)... ☺




Vožnja ''ulicama'' Venecije :)








Santa Maria della Salute












Ručno rađen stakleni ukras




Burano. Zaštitni znak ovog mesta su šarene zgrade i čipka :)




Ovaj sladoled sa slike je jedan od najboljih koje sam ikad probala :)


Kako vam se dopadaju slike? ☺☺
P.S. Kako je prošla prva nedelja škole?

17 comments:

  1. Fotografije su odlične, uspela si da tu lepotu Italije preneseš i na nas, pa makar i preko društvene mreže! Post je zanimljiv, svaka čast! :)

    ReplyDelete
  2. Italija od kako sam posetila Milano mi je najomiljenija drzava. Italijani jesu lepi i jako kulturni (I muskarci i zene). Slike su vrh!

    ReplyDelete
  3. Fotografije su predivne, bukvalno sam zadivljena. Meni u dnevnoj sobi na zidu stoji jedna slika venecijanskog kanala, a ove fotografije je potpuno docaravaju. Inace, ja imam druga kome je tata Italijan, a majka Srpkinja, medjutim i on i njegova sestra su bledi kao krec.;-) ♥
    Divan post.♥

    marsylylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Oduševljena sam fotografijama i time kako si nam opisala grad i generalno Italijane :) Divno ♥ Ja sledeće godine verovatno putujem u Veneciju i Veronu, to su nam glavna odredišta tokom petodnevne ekskurzije i nadam se da ću napisati jedan isto ovako lep post iz svog ugla :)

    ReplyDelete
  5. Prelepo je! Blago tebi! Slike su predivne!
    dreamer-ana.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zaista su divne slike,a i opisi Italijana su me baš nasmejali XD

    ReplyDelete
  7. Odusevljena sam fotografijama!Inace obozavam Italiju,a italijanski mi se kao jezik jako dopada.Venecija je jedna od destinacija koje bih zelela da poseim!Predivnoo <3 :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Kako je divno sve! :D Venecija zaista oduzima dah, a sad si mi to ponovo dokazala ovim fotkama. I naravno, slažem se da su Italijani prelepi. Pogledaj samo Mariana di Vaia! ♥ Santa Maria della Salute - uh, obožavam to da izgovaram. :D

    jasminadi.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Predivno! Ja sam također posjetila Italiju prije nekoliko tjedana i oduševila se ljudima, građevinama i naravno hranom! *-* Venecija je zaista prekrasna i vrijedna posjete! Fotografije su ti odlične!

    mypolishbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Prelepo ♥♥ Planiram da posetim Veneciju naredne godine i veoma se radujem jer izgleda predivno. ☺☺ Fotografije su super. :)♥

    ReplyDelete
  11. Fotografije su extra stvarno je prelepa Italija blago tebi sto si je videla<33

    ReplyDelete
  12. Fotografije su prelepe, izgleda divno. :)

    ReplyDelete
  13. Sjajne fotografije :)

    allforgirls14.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Wow, slike su divne. Bila sam već u Italiji, ali sam bila mala i ne sjećam se. :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  15. Odličan post! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  16. Great post

    New post :
    Www.miharujulie.com

    ReplyDelete
  17. Beautiful photos and post!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)