Outfit #2: schoolish kombinacija ♡

Isplaniram nekoliko dana unapred kombinaciju, smislim ambijent, proverim vremensku prognozu... Dođe dan i... ne mogu nikog da nađem da krene sa mnom! U tom trenutku, setim se: pa ko će mi pre pomoći od moje sestre?!
Anegdota vezana za pronalazak ove specifične zgrade koju sam imala u glavi, ali nisam bila sigurna gde se nalazi je pripisana mom najboljem drugu koji je na osnovu mog otprilike-znam-gde-je opisa pronašao zgradu i ulicu na mapi. Hvala, Aleksa; hvala, Tamara!

Kod mene na blogu ne viđate često outfit postove, ali dok gledam ove slike i sama se zapitam zašto. Definitivno ću poraditi na tome da, kako na blogu, tako i na youtube kanalu bude više ovakvog sadržaja.

Moram priznati da sam imala mali problem sa nazivom ove kombinacije, ali tačno se sećam svog komentara u glavi: ,,Izgledam kao japanska tinejdžerka u uniformi.'' Scoolish u svakom slučaju. :D (Ne znam da li postoji ova reč.)








B L O O P E R S momenat, jer kako drugačije sa mnom ?!

• suknja: h&m
• kaput: stradivarius
• kanađanke: timberland
• džemper&košulja: ?

Kako vam se dopada outfit postovi na mom blogu?
Da li bi trebalo više da ih postavljam?
Dopada li vam se ova kombinacija?
I najvažnije: kako biste je nazvali?


♡ Nađite me: 
instagram @blog.girly.world (moj ,,lični'' --> @kompletan.andjeo)
mail: girly.world452@gmail.com


facebook: https://www.facebook.com/girlyworld07
youtube: D & A channel



7 comments:

  1. O bože, ovo je prelepo 😍 Autfit je fantastičan sam po sebi, ali je tako dobro uklopljen uz pozadinu i fotografije baš deluju profesionalno. Znači, ostavljaš bez teksta! ❤️

    Blogmas: The girl named Ana ❤️

    ReplyDelete
  2. Ovaj outfit mi se nenormano svidja!!!! 😃😃😍

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ovo je predobro!Koliko se outfit uklapa uz ovu pozadinu!A outfit je sam po sebi očarava!
    https://thecword0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ovaj outfit je divan! Baš bih volela da vidim više ovakvih postova na tvom blogu. 😍

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  5. Outfit je fantastičan i oduševljena sam i njime i samim slikama. Dopada mi se što se uklapa uz pozadinu koju si odabrala za slikanje, jer izgleda jako moćno. Vrh post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ali outfit je top.I ambijent je odlican,jako mi se svidja!
    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    ReplyDelete
  7. You look stunning:)That pink coat is great <3 Regards:*

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)