MyLife #6: Bloger Fest shooting, poseta Tanjugu, Teen Talk konferencija, feminizam...♡

Spremni za još jednu avanturu i izveštaj iz moga života?! U narednih par minuta se prepustite i dozvolite da vas virtuelno provedem kroz prethodnih par nedelja.

Bloger FEST photoshooting




Znate da se BLOGER Fest održava 22. decembra u DKCB, u Beogradu?! Nabavite svoje karte na Eventime prodajnim mestima i vidimo se tamo! Mi već vredno radimo na promociji Festa, a jedan vid te promocije je svakako fotkanje učesnika! Kao i uvek, uspem da ugrabim koji slobodan trenutak i organizujem sopstveni photoshooting sa Anđelom (autorkom bloga Veverica Books).


POSETA NOVINSKOJ AGENCIJI TANJUG



Moja škola je ove godine srednjoškolcima pružila sjajne mogućnosti koje su povezane sa odabirom željenog fakulteta. Vodili su učenike u ustanove koje imaju veze sa mogućim budućim zanimanjem posle fakulteta. Što se tiče nas koji hoćemo na FPN (Fakultet Političkih Nauka), vodili su nas da vidimo kako to izgleda raditi u novinskoj agenciji. Sigurno ste svi čuli za TANJUG, barem u Lajanju na Zvezde! 
Ovom prilikom sam saznala kako funkcioniše novinska agencija i koja su zaduženja zaposlenih. Recimo, nisam znala da novinske agencije funkcionišu malo drugačije nego ostali mediji - njihov posao se sastoji u tome da bukvalno moraju uvek i svuda biti prvi jer su oni ti koji distribuiraju informacije ostalim medijima po Srbiji. Glavna tema je, pretpostavićete, politika. Moram priznati da za nju nisam toliko zainteresovana, ali svakako da bih volela u budućnosti da se bavim novinarstvom, pa mi je ovakvo iskustvo bilo dosta značajno. Urednik bilo kog dela agencije ima puno posla i konstantno mora biti prisutan, makar preko telefona. Stalna dinamika, dosta stresa ali i puno zabave je ono što sam stekla utisak da karakteriše novinarski posao!

Teen Talk 2018



Teen Talk konferencija koja se održala 21. novembra u Domu omladine Beograda. Prisustvovala sam panelu pod nazivom ,,Sjaj i beda društvenih mreža''. Moram priznati da mi je najveća želja bila da posetim TT zbog učesnice - Branislave (Brane) Antović, autorke jednog od mojih omiljenih blogova sa ovih prostora - Brana's Divine World-a.
Sam razgovor koji su vodili je bio zanimljiv, ali priznaću da je atmosfera koja je vladala bila... malo je reći haotična. Bila su tu deca, osnovci ili srednjoškolci, koji su došli sa nastavnicima, pa je logično da nisu baš stvarno želeli da budu na tom mestu. Kako sam otišla sama, čula bih svako dobacivanje i glup komentar koji je neko iza mene izgovarao naglas, kako bi ispao šmekerčić u društvu. Mislim da ovakav događaj zahteva bolju publiku, i ona je upravo razlog zbog koje sam imala poprilično negativan utisak o celokupnom događaju nakon njegovog završetka.
Ipak, u svemu ima nečeg dobrog - a to je da sam upoznala i slikala se sa Branom. :)

KONCERT MAJE BEROVIĆ 


Znam da se digla velika prašina oko ovog koncerta ali iskreno da kažem - bio je SPEKTAKL! Znala sam da će tako biti i upravo je to bio razlog zbog kog sam želela da odem! Svi znamo da je hejt sam po sebi odlična reklama, tako da verujem da se Maja nije previše potresla oko spominjanja njenog imena po tviteru i fejsbuku... :')


KROKODILKE NO.1: Feminizam i Feranteizam


Obožavam knjige Elene Ferante (Napuljsku tetralogiju). Sve je počelo od moje prevelike ljubavi prema ,,Mojoj genijalnoj prijateljici''. Spoj feminizma - teme koja je uvek aktuelna i koja me interesuje da je istražujem više i FERANTEIZMA je nešto što nisam smela da propustim! Koncept ovakvih diskusija je potpuno originalan, a održavaće se na svakih mesec dana u Krokodilovom centru (Brankova 43). Uživala sam u razgovoru i poređenju feminizma, položaja žena u Napulju 60-ih godina prošlog veka, ženskim ali i muškim figurama iz knjiga Elene Ferante.

Random from life



Niste videli da neko nosi bedževe na farmerkama?! Upravo jeste! 


U proteklom periodu sam čitala i knjige za svoju dušu, ali i lektire. ,,Komo'' Srđana Valjarevića me oduševila. Dok sam je čitala, nalazila sam se u Italiji, na tom boravištu gde je i sam junak bio.
Tu je AHS - praćenje nove 8. sezone, ali sam dosta pratila i novu domaću seriju Jutro će promeniti sve. Molim vas, ako je ne gledate - učinite to. Imate na sajtu RTS Planeta sve do sada dostupne epizode.

Muzika & film


Kada je o filmovima reč - bila sam oduševljena Američkom lepotom (American Beauty) i Lovcem na jelene (Deer Hunter). Američka lepota je bio film od kog sam imala određena očekivanja, iskrena da budem, mislila sam da će biti neka boza od filma. Nije bila. Pogotovo me kraj ostavio u čudu.
Lovac na jelene je film koji je držao moju pažnju čitava tri sata, a uz to su mi se scene iz filma motale po glavi i danima nakon njegovog gledanja. Način na koji je suptilno a opet tako eksplicitno prikazano nasilje i sam rat me je oborio s nogu. Tu su likovi sa kojima se povežete na ovaj ili onaj način još na početku filma, kada je atmosfera vesela, na venčanju.

Muzika:

The Mountains - The mountains
• ustanem ujutru, ova pesma mi je u glavi... ležem da spavam - opet isto


Veliki Prezir - Samo tebe znam
• postoji čitav jedan univerzum koji se krije iza soundtrack-a serije jutro će promeniti sve, a ja vam od sveg srca želim da ga istražite


Hozier - Nina Cried Power
• ne mogu rečima da opišem osećanje dok slušam ovu pesmu.. a to je i poenta, zar ne?



*                  *                  *                  *                  *

Kako su vama protekle prethodne nedelje?
Šta ste čitali, slušali, voleli?


Nađite me:
instagram @blog.girly.world (moj ,,lični'' --> @kompletan.andjeo)
mail: girly.world452@gmail.com



facebook: https://www.facebook.com/girlyworld07
youtube: D & A channel

7 comments:

  1. Super i bas interesantan post! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. "Lajanje na zvezde" nisam odgledala, ali jako dobro znam šta je Tanjug a i sama imam neku ideju o upisivanju Fakulteta političkih nauka, stoga me je ovaj deo posta oduševio. Što se TT- a tiče, iskreno, kako ga nikad nisam posetila, očekivala sam ozbiljniju atmosferu, ali drago mi je što sam čula tvoj ustisak. Zapravo, ceo post je baš lepo napisan i uživala sam čitajući. Svaka čast! ❤️

    Blogmas: The girl named Ana ❤️

    ReplyDelete
  3. Post je odličan i jako mi se dopada. Za dosta toga što ti se izdešavalo sam saznala putem tvog instagram profila, ali sam čitajući post stekla potpun utisak svega toga. Super napisano. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  4. Ono što mi se najviše dopada kod tvojih postova je što su svi toliko estetski savršeni a uz to jako informativni. Uživala sam čitajući

    Mademoiselle S.

    ReplyDelete
  5. Interesting post, dear! I hope you had a great time (:

    CM | XIII.

    ReplyDelete
  6. Super post. Toliko interesatnih stvari ti se izdesavalo i sve si lepo upakovala u jedan post. ❤❤

    https://smallwomenscorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Tvoji postovi su uvek toliko ddrugaciji i izdvajaju se u gomili. Vidim da i ti obozavas Huji aplikaciju za fotografisanje i moram da priznam da su slike prelepe. AHS je jedna od serija koje jako zelim da pogledam i stvarno ne znam kako se jos uvek nije nasla medju onima kod kojih sam pogledala makar jednu epizodu. U svakom slucaju, divan post ❤❤

    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)