Parižanke i Francuska


Još otkad znam za sebe sam zaljubljena u Pariz i Francusku. Znam koliko to kliše zvuči, jer sada su svi odjednom opsednuti Parizom, ali ja ne mislim u turističkom smislu, već u smislu toga da bi mi najveća želja bila da godinu dana provedem u ovom gradu, da osetim taj vajb, upoznam starosedeoce, a ne turiste kojih je svakog dana sve više.
Ne znam odakle potiče ta ljubav, ali važno je imati cilj i stremiti ka njemu.

,,Kako biti Parižanka gde god da si'' je zanimljiva i neobična knjiga sa mnoštvom saveta i priča koje su interesantne za čitanje. Mislim da se niko ne pridržava stvarno tih ideja, već je samo zanimljivo videti kakav način života Parižanke stvarno vode. Iz prve ruke.


Sviđa mi se ovaj način kratkog-ali-slatkog piece of diary posta; šta vi mislite?
Da li vi imate dream place to live?


Nađite me:
instagram @blog.girly.world (moj ,,lični'' --> @kompletan.andjeo)
mail: girly.world452@gmail.com


facebook: https://www.facebook.com/girlyworld07

11 comments:

  1. Super post! Mozda je glupo,ali ja bih voljela da provedem odredjeno vrijeme u Indiji,da se upoznam sa njihovom kulturom,obicajima,posjetim hramove,prisustvujem praznicima...

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bukvalno,imamo istu ljubav prema Parizu i takođe mi je želja da jednog dana određeni vremenski period provedem tamo,i kako kažeš,osjetim taj vajb.Takođe mi je jedna od želja da tokom života naučim francuski,jer sam uvijek bila oduševljena tim jezikom.A što se tiče ove knjige,čula sam za nju i htjela da je pročitam,ali nikako da je nađem.Ako uspijem da je nađem,obavezno uzimam.Super post.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  3. Ja bih volela da provedem neko vreme u ni manje ni više nego Kolumbiji i to je većini čudno, i misle da se drogiram, ali šta da se radi 😂 A suštini, razumem tvoje oduševljenje ovom knjigom. Do pre par godina (3 valjda) sam baš mnogo volela Pariz i Francusku i bukvalno mi je svaka majica, sveska, ma SVE mi je bilo sa motivima tog grada. Sad me ne oduševljava toliko, ali i dalje mi je jako gotivan grad.
    Super post, draga moja ❤

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Nemam određeni dream place, tačnije ja ne mogu da se odlučim, živela bih bilo gde samo ne ovde u mom gradu ahaha :D Ne bukvalno naravno, volela bih da živim u Novom Sadu ili Beogradu. Mislim da neću napustiti državu za stalno, ali volela bih da dosta putujem i obiđem neke poznate metropole, naravno Pariz je na vrhu liste ;D
    Pročitala sam na slici ono što sam mogla da vidim, zvuči zanimljivo, nadam se da će ti se ispuniti želja!

    milicaimp.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Jaooo, Pariz mi je životna želja za posjetiti. Pritom mislim na turistički posjet, ne da živim tamo, ali bih voljela učiti francuski i osjetiti taj njihov vajb kao što ti kažeš, i barem jednom otići tamo!

    Pink Is My Soul

    ReplyDelete
  6. Jako lijepa ideja za post, svidja mi se tvoje dream place to live. Moje je verovatno Malta x)
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Zanimljiva ideja za post. Ja bih volela da neko vreme provedem u Amsterdamu, mada je i Pariz divan.

    Snowflake's diary

    ReplyDelete
  8. Ova knjiga je toliko puta hvaljena, a iskreno ja je nisam čitala, ali bih itekako voljela jer i ja mnogo volim pariz voljela bih ga ako ništa barem posjetiti nekad :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  9. Odlican post. Zapratila sam te.

    http://glamfashioncat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Great post, love the photos :)
    Hope you can leave a comment on my last trip to Gardaland --> http://howaboutjourney.blogspot.com/2018/05/gardaland-italy.html

    ReplyDelete
  11. Ja sam bila u Parizu, tako imam skoro celu porodicu. Meni je san ziveti tamo! Kada sam otisla u Diznilend ostvarila sa jedan od svojih snova! :)

    Giveaway na mom blogu - https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)