Belgrade places #7: Pretty Ballerinas Kafica

U društvu sam obično ja ona osoba koja se pobrine za to gde ćemo otići. Ne zato što moram, već zato što uživam u tome – da biram i pronalazim interesantna mesta za druženje i viđanje sa ljudima koje volim.
Ovog puta je bilo drugačije. Sara, koja je taj dan bila moj fotograf, je predložila Pretty Ballerinas Kaficu kafić, u svrhe slikanja i kvalitetnog razgovora. Pogledajte njen rad na ovom linku, kao i post sa fotkama ovde.


Pretty Ballerinas se ,,krije'' iza ćoška Studentskog Trga. Kad sam videla koliko je blizu ovoj spojnici studenata, bila sam baaš zaprepašćena jer... Kako neko tako kul mesto da mi bude ,,na dohvat ruke'', a da ja ne znam za to?
Definitivno moram da poradim na svojim istraživačkim sposobnostima.







Odmah pored se nalazi radnja sa baletankama, što je i vrlo logično, jer se sam brend naziva Pretty Ballerinas. Prošlo je neko vreme mog guglanja dok sam ja sklopila ove kockice u glavi.


Ono što je bitno jeste da kafić ima interesantan enterijer, prozračne prostorije – što ga čini savršenim mestom za slikanje!




Naziv kafića: Pretty Ballerinas Kafica
Adresa: Zmaja od Noćaja 16, Beograd - Stari grad
Cene: Prosečne, kapućino 160 dinara + u ponudi je neobična hrana (po izgledu i sastojcima deluje zdravo)
Osoblje: prijatno, gotivno, mlado 
Enterijer: kul, sladak, fotogeničan


Nađite me:
instagram @blog.girly.world (moj ,,lični'' --> @kompletan.andjeo)
mail: girly.world452@gmail.com

facebook: https://www.facebook.com/girlyworld07


7 comments:

  1. Kafić je baš moderan i dobro opremljen, to u mojoj selendri od grada ne može da se nađe hah :D Interesantan post :)

    Novipost Milicaimp.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Ajme, jako lijep kafic, definitivno cu posetiti kad dodjem u Belgrad! Izgleda bas homey, prijatno i zaista cisto i svezo x)

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kafić je predivan i jako cool.Ako ikad odem za Beograd,otići ću tamo.Odličan post,fotke su predobre.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  4. Kako vi divna mjesta imate u Beogradu... Prosto sam oduševljena! Milina da sjedneš u ovakav kafić. *----* Sjajn post i fotkice, kao i uvijek! ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wow, ovo mjesto je stvarno savršeno, baš kao i način na koji si predstavila

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  6. Jako, jako lep prostor. :)

    Novi post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/08/10-zanimljivosti-o-ceskoj.html

    ReplyDelete
  7. Predivan post draga!
    Prosto sam ocarana ovim mjestom, i nadm se da cu biti u prilici da ga posjetim. ♥
    Imas jako zanimljive postove i divan blog! :)

    Zapratila sam te. Novi post je na mom blogu. ♥
    GLOWLLIE

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)