50 stvari koje te mogu učiniti srećnim



Verujem da je potrebno podsetiti se s vremena na vreme na važnost sitnica koje nas okružuju i koje će nam pružiti sreću i zadovoljstvo, samo ako znamo da gledamo. Moja profesorka srpskog, Tamara, rekla je pre neki dan da je skoro pričala sa nekom malom devojčicom i rekla: ,,Kako je bilo lepo kao mali juriti šarene barice vode pomešane sa benzinom, pa se prelivaju u boje duge. Šteta što danas toga nema više...’’  Devojčica se odlučno ubacila i rekla: ,,Kako nema?! Ima!’’. I Tamara je tad rekla nešto što nikad neću zaboraviti: ,,U tom trenutku sam shvatila da barica sa bojama duge i dalje ima – samo ja više ne umem da ih gledam.’’
I baš iz tog razloga, da ne bi izneverili dete koje svako od nas u sebi ima, treba da se radujemo šarenim baricama u kišnim danima i da budemo zahvalni na svemu što imamo.

*OPREZ: NADAM SE DA ĆE DALJNJI TEKST IZAZVATI U SVAKOME OD VAS OSEĆAJ KOJI JE OPISAN. UKOLIKO JE POTREBNO, NAPRAVITE MALU PAUZU IZMEĐU ČITANJA, KAKO BI PONAOSOB OŽIVELI SVAKI OD OSEĆAJA U GLAVI.*

1.      Topla kupka posle dugog dana
2.      Neočekivano dobar film na TV-u
3.      Nova epizoda omiljene serije
4.      Manji broj garderobe (farmerki pogotovo!)
5.      Kad na youtube-u nađeš pesmu koja ti postane omiljena
6.      Odluka koju knjigu sledeću čitaš
7.      Gledanje filma koji si dugo želeo/la
8.      Miris proleća
9.      Iznenadne poruke podrške
10.  Odlazak u bioskop
11.  Držanje za ruke
12.  Kupovina novog odevnog komada (nečeg što ti je bilo potrebno!)
13.  Razmišljanje o mogućim kombinacijama i uklapanju tog odevnog komada
14.  Mamin glas kad se osećaš loše
15.  Ukus pečenog kestena
16.  Lepa kafa u lepom ambijentu
17.  Osmeh prolaznika
18.  Sunčan dan
19.  Stopala u pesku
20.  Zvuk i miris mora
21.  Dan rođendana
22.  Cvetanje biljaka u kući/sobi
23.  Sanjarenje
24.  Slatke životinje
25.  Maženje šteneta
26.  Miris beba
27.  Spot na yt koji te napuni pozitivnom energijom
28.  Aparat za kafu (koji pravi lepu kafu!)
29.  Izložba na koju jedva čekaš da odeš
30.  Zagrljaj s nekim koga dugo nisi video
31.  Trenutak zatvaranja knjige koju si upravo pročitao
32.  ,,Slučajna’’ kupovina knjige u lokalnoj knjižari
33.  Preuređivanje radnog stola
34.  Lale
35.  Kupovina nove biljke
36.  Preporuka dobre muzike na sajtu koji si upravo pronašao/la
37.  ,,Volim te’’
38.  ,,Ponosan/na sam na tebe’’
39.  Miris sveže opranog veša
40.  Letnje voće – maline, jagode, lubenica
41.  Čajevi i mirišljave sveće
42.  Isprobavanje novog recepta
43.  Osećaj posle dobrog treninga na koji nisi ni želeo da odeš
44.  Kvalitetan, dug razgovor
45.  Sloboda
46.  Venčići od cveća
47.  Pisanje tankom (0.5) olovkom
48.  Suveniri sa putovanja
49.  Uredni nokti i negovane ruke
50.  Miris i izgled sveže oprane kose


Hvala divnoj Lovily na inspiraciji za ovaj tekst, a njen tekst A List of Small Pleasures pročitajte na njenom blogu.

Koje su to sitnice i osećaji koji u vama bude sreću?



♡ Nađite me: 
instagram @blog.girly.world (moj ,,lični'' --> @kompletan.andjeo)
mail: girly.world452@gmail.com


facebook: https://www.facebook.com/girlyworld07
youtube: D & A channel



4 comments:

  1. Postom sam zaista oduševljena i jako mi se dopao. Svaka stavka je probudila posebne emocije u meni i nekako me je natjerao da još više obraćam pažnju na sitnice, nego ranije. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Iskreno odličan post, mislim da je sreća u malim znacima pažnje. Mnogo mi je drago što si navela čak 50 razloga koji uzrokuju sreću. I ja često sreću pronalazim upravo u ti msitnicama, tipa novom odjećom, držanjem za ruku, nekom porukom itd.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  3. E ovo mi je trebalo! Bukvalno sam zastajala posle svake rečenice i uživala u čitanju. Oduševljena sam!

    I'mperfect

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S. Više mi se sviđa tvoja lista. I da, ja sam ona koja često zaboravlja da sreću čine male stvari. Pozdrav ♥

      Delete

Da čujem vaše mišljenje. :)