Šta slušam? ♡



Obožavam trenutke kada neočekivano nađem pesmu koja mi postane omiljena za kratko vreme. Slušam je na repeat bez prestanka, dok se ne razbolim od nje i onda prestanem sa slušanjem... Srećom, često mi se desi da na neke dobre pesme zaboravim jer ih ,,slažem'' u mnooogobrojne albume po svim mogućim muzičkim sajtovima, od Deezera, do Youtuba i Shazama preko Last.fm-a i tako dalje... Dakle, razumete da je lako izgubiti se u svim tim pesmama i zapamtiti baš svaku.

Zato ovde pravim listu mojih omiljenih pesama u proteklih nekoliko nedelja. Obavezno mi pišite svoje omiljene pesme koje volite oduvek, ili ste ih skoro pronašli...

1. Tom Walker - Leave a Light On
 - iz nepoznatog razloga, pesma me podseća na kuću, dom, ušuškanost, lepe dane

2. Kaleo - All the pretty girls
-uvek me opusti, podseća na roze boju i cveće, nežna je i lepa

3. Marko Louis - Sunce
 
- marka louisa znam već neko vreme zbog emisije talija, svaka njegova pesma me oduševljava, spoj muzike, teksta i njegovog glasa je magija koja traje 3 minuta a deluje kao beskonačnost

4. Veliki Prezir - Samo tebe znam
- čula sam je u seriji jutro će promeniti sve, podseća me na seriju u kojoj sam uživala, ali i zasebna pesma i tekst me uvek oduševljavaju, ritam me razbuđuje 

5. Zen - Pusti me da hodam
- ne postoji reč da se opiše ovaj hedonizam slušanja pesme
- hvala JUTRU KOJE JE PROMENILO SVE (pesmu sam takođe čula u seriji)

6. Piso 21 & Micro TDH - Te Vi
- znate onaj zavodljiv latino ritam koji vas automatski oraspoloži?
ovo je takva pesma.

7. Chris Isaak - Wicked Game
- prepustim se melodiji; ne mogu da opišem koliko volim ovu pesmu i koliko mi prija
fun fact: neke pesme moj mozak pamti zajedno tako da ovu i sledeću (pesma ispod) uvek puštam jednu pored druge, tj jednu za drugom

8. Eric Clapton - Layla
- isto važi kao za wicked game

9. Coldplay - Yellow
- ponekad i nešto korisno nađem na instagramu - to važi za ovu pesmu
- coldplay ima tako divne pesme; ne znam zašto ranije nisam za ovu znala ♡

10. Asap Ferg ft Nicki Minaj - Plain Jane
link ćete naći ovde - nešto brže za kraj; obožavam da je slušam kad se vraćam iz škole, osećam se tako MOOĆNO

Volela bih da saznam koji su vaši muzički favoriti u proteklom periodu; šta ste novo otkrili, a šta staro slušali iznova?



♡ Nađite me: 
instagram @blog.girly.world (moj ,,lični'' --> @kompletan.andjeo)
mail: girly.world452@gmail.com


facebook: https://www.facebook.com/girlyworld07
youtube: D & A channel

4 comments:

  1. Nisam čula ni za jednu od ovih pjesama, sem za ovu od Coldplaya. Moraću odslušati nešto od ovoga, jer sam trenutno u potrazi za novim pjesama. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nijednu pesmu nisam čula, i bukvalnom mi sve deluju dobro jer obožavam ovakvu vrstu muzike! Uskoro će sve biti na repeat-u 24/7 hahah.

    Books&Tea

    ReplyDelete
  3. Znam za coldpaly i obožavam njih! Yellow je odlična pjesma, ali ima ih još puno odličnih. Kaleo je jako dobar izvođač no neznam za ovu pjesmu, ja znam za jednu drugu ali ovu ću morati poslušati! Ovakvi postovi su mi najdraži zato jer obožavam glazbu i uvijek sam za da poslušam nešto novo :)

    brunaswayoflife.blogspot.com

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)