Max factor 2000 calorie & Rimmel Extra super lash maskare - utisci! ♥

Današnji post je, kao što i sami možete zaključiti, vezan za maskare. Pisaćemo o naše dve omiljene maskare. Nadam se da će vam se dopasti.

I da, svim pripadnicima pravoslavne veroispovesti želim srećan Badnji dan, i Božić (koji je sutra). Uživajte sa porodicom, smejte se i budite srećni! :)






MAX FACTOR 2000 CALORIE 




Što se tiče ove maskare, imam samo reči hvale. Prvi put sam je probala negde u aprilu prošle godine i oduševila sam se. Uvek pre nanošenja maskare, prvo uvijem trepavice uvijačem (mislim da ima da se kupi u Lilly-ju i dm-u, možda čak i u Avonu) pa tek onda stavljam. Imam jednu caku što se tiče tog uvijanja. Uzmem fen, držim usmereno ka uvijaču nekih 5 sekundi i potom uvijem trepavice i one duže stoje takve. Znam da to i nije baš zdravo i da može da se desi da otpadnu, ali i za to imam jednu foru! Uveče, pred spavanje, namažem prstima ricinusovo ulje i ostavim da deluje preko noći. Ujutru se normalno umijem i operem lice, a posle 2 ili 3 noći se vidi da su trepavice gušće i ne opadaju! :)
Sviđa mi se ova maskara jer daje gustinu trepavicama i produži ih za par milimetara. Nije sad baš kao kad bi stavili veštačke trepavice, ali efekat je odličan. Za devojke koje imaju duge trepavice ova maskara je sjajna jer će im dati gustinu i još više ih naglasiti.
Moram da kažem da je malo skuplja, oko 1000din ali potpuno opravdava svoju cenu, bar što se mene tiče. I dosta dugo mi je trajala, jedno mesec i po dana. Posle sam u tubicu ubacila par kapi fiziološkog rastvora (videla sam od Ane sa yt kanala Ana2cats) i produžila rok trajanja. Odlična fora, i stvarno deluje! :D


RIMMEL EXTRA SUPER LASH


Samo da napomenem da je ova maskara Anđelin favorit i da je ona pisala mišljenje o njoj.
Kad sam prvi put stavila ovu maskaru, bila sam u fazonu da je ona idealna za mene. Ispostavilo se da je to istina, jer je koristim skoro godinu dana. Ima jako dobru četkicu (slika ispod). Jako je savitljiva i precizna, tj. nije prevelika. Maskara je dosta tečna i daje trepavicama dužinu, a ne gustinu. Ne slepljuje ih i jako je dobra  i za prirodni, dnevni look a i za neke svečanije prilike. Cena joj iznosi nešto oko 400 dinara, nisam sigurna ali svakako nije skupa.





Kod maskare je vrlo bitna i sam oblik četkice.
Rimmel je za dužinu, a Max factor za gustinu (mada meni i malo produži trepavice).


Jeste li probale neku od ovih maskara? Kakvi su vaši utisci? Pišite u komentarima! :)

Pozdrav, D&A♥


17 comments:

  1. Meni je ova 2000 calorie odlicna :)

    ReplyDelete
  2. Ovaj post m ije pomogao u odabiru sledece maskare, posto nikad ne mogu da se odlucim
    http://runa-luna-blog.blogspot.com/ poseti moj blog i uclani se ako ti se dopada :)

    ReplyDelete
  3. Mnogo volim Rimmel proizvode tako da cu izabrati Rimmel :-).

    Prati moj blog. http://katherinefashion24.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. oh my gosh your blog is so freakin cute! Glad I found it :)

    TIFFANYXOXO.COM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much. I hope that you translate the text, because it's written on serbian :)

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. odličan postić:)♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Veoma dobar posr! :*
    Posetite moj blog, tu je novi post.
    Jovanadiaary.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Volim sve rimmelove proizvode..cak sam i uzimala neke maskare i bila sam zadovoljna! :)

    Pogledaj i moj blog i ako ti se svidja komentarisi
    http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  9. Odličan post! I ja sam objavila novi, značilo bi mi da ga pogledaš :)

    ReplyDelete

Da čujem vaše mišljenje. :)