Avantura zvana Novi Sad! ♡

20. avgust. Leto još u toku. Brzo se spremam, šminkam i pakujem potrebne stvarčice za današnju avanturu. Čoveče, volim te lude ideje! Ova naša je došla i do realizacije.

Oko 13h je naš voz stigao u Novi Sad. Pošto mu je krajnja stanica bila Budimpešta, da nismo izašle tamo gde je trebalo, ko zna gde bi završile. U poslednjem času smo izletele iz voza, shvativši da je to u stvari stanica koja nama treba. Hvala gospođi sa sedišta ispred mene!

I tu avantura počinje! Ne, ne, čekaj. Počela je čim sam izašla iz kuće i zatvorila vrata za sobom. Susret sa (ne)prijatnom gospođom kod koje smo kupile povratnu kartu, pronalaženje voza i mesta u njemu... Put, vožnja, predeli koji se menjaju jedan za drugim, slike koje se neverovatno brzo smenjuju, poznati zvuk kretanja voza po šinama... Zapitkivanje putnika je li ovo prava stanica, da li je to Novi Sad? Zatim, izašavši iz voza, nekoliko zbunjenih žena nam prilazi i pita nas je li ovo Novi Sad. Odgovaram: ,,Jeste...'', pogledam oko sebe i dodam: ,,Nadam se'', i prasnem u smeh.

Na železničkoj stanici u NS su nas sačekale 3 drugarice, zapravo ja ih pre tog dana nisam upoznala ali bilo mi je drago da pored toga što ću istražiti novi grad, imam priliku da upoznam nekog novog.
Adrenalin je počeo da mi teče kroz vene, kad sam se osvrnula oko sebe i shvatila da će taj dan biti nezaboravan!
Peške smo prešle pola grada, od železničke stanice do centra.

Slikanje na Trgu slobode. Mali predah u kafiću, čavrljanje sa devojkama, prebiranje utisaka do tada. Nastavak avanture, peške do Petrovoradinske tvrđave. Usput zapitkivanje najmanje 1000 ljudi da li smo na pravom putu.
Šalim se, nisam ukupno videla toliko ljudi. Bio je poprilično prazan grad, možda je to zato što su svi na odmoru.
Razgledanje, osluškivanje.
Dok smo išle do Tvrđave, bilo je prosto greota pričati nešto previše glasno, da se ne bi narušio taj prirodni balans (kako sam ga ja doživela) i tišina koja je vladala ulicama kojima smo prolazile.

Prelep pogled sa tvrđave, i konačno olakšanje jer smo preumorile dok smo se popele do nje, hahaha :D

Nisam mnogo razmišljala dok sam posmatrala pogled koji se pruža. Dosezao je mnogo više nego što je moje oko moglo da registruje. Lagani povetarac, da mi s vremena na vreme zamrsi kosu i osveži lice.

Pričljivi trgovci, sladoledžije. Setiću ih se kad mi neko spomene tvrđavu. Zahvaljujući njima smo našle put do autobuske stanice, i vratile se nazad na železničku stanicu, mrtve umorne i pune utisaka. Lako smo pronaše voz za Beograd (opet zapitkujući prolaznike), i zavalile se u sedište. Narednih sat vremena nismo progovorile, svaka je bila udubljena u svoje misli. Kad smo primetile da će se put odužiti ako nastavimo da ne pričamo, krenule smo da prebiramo utiske i da pričamo jedna drugoj doživljaje, kao da nismo bile zajedno celog dana, i kao da sve što je ona videla, ja nisam.

Sve u svemu, kada bi me neko pitao da opišem Novi Sad u tri reči, one bi bile: miran, prijatan, elegantan. Razlikuje se dosta od Beograda, počevši od svoje ,,brzine'' kojom Beograd odiše, do temperamenta ljudi i lepote arhitekture.

Interesantan je, i sada mi je jasno kako je iz tog grada ponikao jedan umetnik kao što je Đorđe Balašević. Zaista, taj čovek rečima oslikava život.

Bio je ovo predivan dan, kući sam se vratila sa puno slika, magnetićem za uspomenu i gomilom utisaka!

Koji se grad nalazi na vašoj listi onih koje biste želeli da posetite?
Šta ga čini tako neverovatnim?

Nadam se da ste uživali u ovom postu, jednako kao ja dok sam ga pisala.

1. Wau slike su prelepe! Ali stvarno! Tekst je jos lepsi!!! Mnogo mi je drago sto si uspela da posetis NS. Ja sam ga isto prvi put posetila ove godine, u maju kada sam isla na takmicenje. Stvarno je prelep grad, ljudi su mnogo kulturni i ako bude prilike poseticu ga opet. I da jedan savet akk budes opet dolazila tamo: imas prelepe placinke u kaficu Masa-ja sam se odusevila *_*

bethanyismybae.blogspot.com

2. Predivne fotografije i tekst! :) Baš si razveselila ovim postom, drago mi je da si se lijepo provela, i ja bih jednom htjela posjetiti bilo koji grad u Srbiji, pogotovo Novi Sad :)

benardasinnerbeauty.blogspot.com

3. Koliko si divno opisala Novi Sad, ja sam oduševljena! Jako volim taj grad, baš zato što je miran, odiše nekom posebnom elegancijom i atmosferom. Početkom oktobra krećem na faks u Novom Sadu i jedva čekam da ga postepeno istražujem i fotografišem, u njemu ima toliko toga lepog za videti. :) <33

4. Posetila sam Novi Sad prošle godine i oduševljena sam ovim gradom.Kada bih trebala da biram između Novog Sada i Beograda izabrala bih Novi Sad jer je dosta mirniji i ima više zelenila i prostora.Kultura grada je predivna i tvrđava je nešta što me baš oduševilo!Odličan post ♥

Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

5. U Novom Sadu sam bila par puta, ali svaki put sam samo proletela kroznjega ne stigavši ništa da vidim i uslikam kao to si ti to učinila. Fotografije su predivne, jedva čekam svoju sledeću posetu Novom Sadu da i uživo uživam u ovim mestima. :) Sjajan post, draga! :)

Novi post-> www.marsyly.com

6. Preeeeeedivan post!
    Molim te pogledaj moj blog i reci mi misljenje jer sam nova <3
    Mozes i da me zapratis pa mi se javi na poslednjem postu u komentaru da ti uzvratim <3333
    Divna si <3
    darkdiaryd.blogspot.rs

7. Joooj,divan post! Iako sam bila u Novom Sadu pre godinu dana sa skolom,nisam obisla ta mesta gde si ti bila. Divne fotografije i slazem se da je Novi Sad jedan divan grad i prevenstveno miran grad.

8. Vidim ja po slikama da si se ti dovni provela! Naravno, slike su fenomenalne. Nikada nisam bila u Novom Sadu, ali svakako bih volela, jer sam sa više strana čula da j eneverovatan! ♥
    poseti ako želiš:Teen Queen hvala ♥

9. Odličan post. Pretplati se na moj blog, uzvraćam. Nova sam na blogu. https://enotes10.blogspot.ba

10. Prelepe fotke!:)Bila sam u Novom Sadu i zaista je divno mesto!

ksenijinkutak1.blogspot.rs

11. Slike su ti stvaaarno divne! Nikad nisam imala priliku otici u NS ali sad imam vise nego ikada haha.

Pogledaj moj blog:http://chiarabeautytreasury.blogspot.hr/?m=1

12. Sigurno si se odlicno provela. ♥ Novi Sad je zaista prelep grad koji uvek rado posecujem. :) Ima toliko toga za videti tamo, tako da je uvek zanimljivo. Sjajne fotkice! ♥

eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke!♥

13. Nikada nisam bila u Nisu, ali bih voljela posjetiti taj grad. Slike su top!

marinasplaceblog.blogspot.com

14. Divne slike :D nadam se da cu uskoro imati priliku da posetim Novi Sad, bila sam ove godine ali nisam imala vremena za razgledanje :(

Pratim te, nadam se da ces uzvratiti<3
    www.infashionchains.blogspot.com

15. Prvi put gledam tvoj blog, ne mogu, a da ne primijetim da imaš dara za fotografisanje i dizajn. Posebno mi je sviđa banner. Uskoro dolazim u Novi Sad, nadam se da će biti zabavno.

aminique.blogspot.com

16. Jako jako interesantan post, slike su ti prelijepe, uživala sam čitajući, nema previše priče a ipak sve si nam rekla, a kroz slike i prošetala Novim Sadom. Prelijep grad i imaš veliki potencijal i smisao za pisanje :))

Da čujem vaše mišljenje. :)